Kurz sa zaoberá rastrovou a vektorovou grafikou, kde sa naučíš o rasterizácii a vektorizácii, ako aj o rôznych formátoch súborov. Preberieš aj farebné modely, ako sú RGB, CMY, HSV a HLS.
V ďalšom kroku sa zameriaš na základy transformácií v rovine, ako je posunutie, otočenie, zmena mierky, súmernosť a skosenie. Následne prejdeš na mnohouholníky a rovinné oblasti a ich vypĺňanie, a tiež na krivky, vrátane aproximačných a interpolačných kriviek a kubických kriviek.
Ďalej sa budeš venovať fraktálom, ich využitiu a príkladom. Prejdeš aj na 3D transformácie, ako je posunutie, otočenie, zmena mierky a skosenie v 3D grafickom prostredí.
Kurz zahŕňa aj tému osvetlenia scén a zdrojov svetla, typy animácie a tvorbu animácií. Naučíš sa aj používať rôzne softvéry na grafické účely a budeš sa venovať tvorbe grafického dizajnu.
Na záver sa budeš venovať prezentáciám seminárnych prác, ktoré budeš pripravovať a obhajovať.
Domáca príprava zahŕňa riešenie praktických úloh, prípravu seminárnych prác a tvorbu animácií, dizajnu a 3D transformácií.