Objektové technológie

Čo sa na tomto predmete
naučíš?

zimný
2. ročník
6 kreditov
Vývoj softvéru

V tomto kurze sa ponoríš do programovania v Jave so zameraním na grafiku a udalostne riadené aplikácie. Začneš s udalostným modelom a naučíš sa vytvárať vlastné komponenty, spracovávať interakcie myši, časovače a animácie.

Neskôr prejdeš na komplexnejšie grafické prostredia, kde využiješ dedičnosť, vlákna v UI a herný engine, pričom implementuješ interaktívne grafické aplikácie s rôznorodým správaním objektov. Pri práci s kolekciami (Set, Map, List) si vytvoríš vlastnú hernú aplikáciu s bohatou logikou a dizajnom.

Druhá časť kurzu sa sústreďuje na JavaEE – naučíš sa pracovať s databázami cez JDBC, vytvárať servlety, formuláre, webové aplikácie s CRUD operáciami, spracovávať session, realizovať prihlasovanie používateľov a budovať personalizované e-shopy.

Počas kurzu ťa čakajú dva praktické testy a záverečná skúška, pričom domáca príprava zahŕňa postupné budovanie aplikácií – od jednoduchých animácií až po komplexný webový systém s databázou.

PROJEKTY, KTORÉ VYTVORILI
ŠTUDENTI